Foto: Shutterstock

Intimiteti i të dhënave ka pasur një vit të vështirë. Në shtator, kur Yahoo! ka lëshuar një deklaratë në lidhje me një kollë të thatë të vitit 2014 që arriti 500 milion llogari të përdoruesve, industria e privatësisë së të dhënave ka menduar se nuk mund të shkojë më keq. 90 ditë më vonë, e njëjta mega kompani njoftoi se kishte pësuar një kollë të thatë në vitin 2013, gjë që ndikoi dyfishin e numrit të klientëve, rreth një miliard përdorues aktivë. Verizon Communications kishin rënë dakord për t’i blerë bizneset kryesore të Yahoo! në korrik, por pas shkeljes së parë ata thanë se do të ketë nevojë për të rinegociuar.

Dështimi për ta bërë sigurinë prioritet në Yahoo! duhet të jetë një përrallë paralajmëruese për konsumatorët të cilët kujdesen për sigurinë e tyre të të dhënave dhe privatësisë. Ky makth, i cili ka prekur miliona amerikanë dhe miliarda njerëz anembanë globit, është duke e shtyer rritjen e teknologjisë së privatësisë.

Teknologjia private e cloud, gjithashtu e quajtur Rrjeti i Bashkangjitur i Depos (RBD), ka lulëzuar në vitet e fundit. Statistikat tregojnë një rritje të trendit në mesin e bizneseve të vogla nëpërmjet vitit 2022. Severin Marcombes është themeluesi dhe CEO i Lima, një kompani personale cloud, dhe këto janë tre faktorë që ai mendon se janë duke ndikuar shqetësimet aktuale mbi privatësinë e të dhënave dhe të sigurisë.

1. Siguria.

Një faktor kritik në efektivitetin e teknologjisë personale të cloud është infrastruktura e saj maganizimit qëndror, e cila lejon për të dy sigurinë dhe qasjen. “Teknologjia personale e cloud i lejon përdoruesit për të hyrë në informacionin e tyre në çdo kohë, kudo me privatësi të plotë,” tha Marcombes. “Konsumatorët mund të pushojnë rehat duke e ditur se askush nuk është duke e prekur informacionin e tyre. Privatësia është një e drejtë themelore që ne të gjithë e kemi; Cloud-at personal janë një teknologji që e mbrojnë atë. ”

Kriptimi dhe teknologjia koduese janë duke vazhduar për tu përmirësuar ndërsa RBD bëhet më e kërkueshme në një shkallë globale, dhe qëllimi është që të rrisë përdorshmërinë dhe sigurinë në të njëjtën kohë. Funksionet e RBD si një hibrid mes një harddrajvi dhe magazinimit cloud, duke siguruar të mirat e të dyjave. Dallimi i rëndësishëm është se magazinimi në cloud vendos të dhënat tuaja private në duart e një pale të tretë, ndërsa RBD ju lejon për ta ruajtur autonominë e plotë.

“Ky është kombinimi i ëndrrave,” tha Marcombes. “Kjo ndihmon në parandalimin e rrezikut të vjedhjes duke e ruajtur luksin e aksesit.”

2. Privatësia.

Siguria e përmirësuar do të thotë privatësi e përmirësuar. Magazinimi në cloud i vë gjitha të dhënat tuaja në internet, i cili nuk është një vend dhe aq i sigurt aq sa ne mendojmë. Yahoo! mund të na kujtojë këtë.

Cloud-et personale e vendosin informacionin si një hard disk dhe ju lejon për t’i kufizuar rrjetet me të cilat informacioni është duke u ndarë, duke lejuar kontroll më të madh të informatave të ndjeshme. “Avantazhi më i madh këtu është se kjo teknologji siguron sigurinë dhe privatësinë, duke qenë po aq e lehtë për t’u përdorur si çdo shërbim cloud që ju mund të regjistroheni,” tha Marcombes. “Teknologjia personale e cloud ndërmerr hapa më të mëdha për ta vënë privatësinë përsëri në duart e përdoruesit, kujt ajo i takon.”

3. Lehtësia e përdorimit.

Renovimi në industrinë personale të cloud ka rezultuar gjithnjë në produkte të konsumit miqësor që kërkojnë pak konfigurim apo ngritje. Teknologji RBD është rritur për të përfshirë njësi të shumta të ruajtjes, qasjen nga shumë përdorues dhe, sigurisht, qasjen e përmirësuar nga larg.

Tre vitet e fundit kanë parë përmirësime të rëndësishme në teknologjinë RBD. Përpunimi dhe ndarja e shpejtësisë janë rritur, dhe dashuria ndaj përdoruesit është vërejtur si një tipar kryesor i interesit në bizneset e vogla.

“Siguria është një prioritet dhe lehtësia e përdorimit është në rritje me miratim të konsiderueshëm,” tha Marcombes. “Ka dy elemente që e bëjnë teknologjinë private të cloud nga Lima të sigurt: kriptimi dhe decentralizimi. Sigurisht kriptimi është një imperativ për parandalimin e hakerave nga vjedhja e informacionit tuaj, por kështu është decentralizimi. Kur informacioni i të gjithëve është ulur në një server qendror në Google apo Dropbox, hakerat janë shumë të stimuluar për ta marrë atë. Me cloud-e personale, hakerat duhet të synojnë në mënyrë individuale miliona njerëz, të cilët në thelb e zvogëlon nxitjen.”

Sheila Eugenio

Sheila Eugenio është themeluese dhe CEO e Media Mentions, një PR dhe agjenci e marketingut dixhital. Para themelimit të Media Mentions, Eugenio është konsultuar me disa mediume për bizneset e mëdha se si ta pozicionojë markën e tyre dhe për të tërhequr audiencën në mënyrë të drejtë. Ajo i ndihmon markave dhe kompanive fillestare për të krijuar strategji PR që arrijnë në audiencën e duhur.