Foto: Shutterstock

Në saje të njerëzve që lëvizën ngadalë me betejat e tyre dhe na që na frymëzuan për t’i kapërcyer tonat, sekretet e suksesit të vërtetë janë hedhur tashmë për ne. Këta njerëz të suksesshëm nuk mbërritë aty ku janë, sepse ata ishin dinak, të lig apo të lindur me një bagazh të gatshëm të parave (siç e portretizojnë shpesh filmat); kanë bërë bujë me gatishmërinë e tyre për bashkëpunim, këmbëngulje për të ecur përpara nëpër pengesa, personalitet e qeta dhe ambicioze dhe zgjidhjet kreative.

Këtu janë katër sekrete të mahnitshme (por të thjeshta) që mbajnë çelësin për të krijuar perandorinë tuaj:

1. Grupet e vogla mund t’i mposhtin grupet e mëdha

Grupet e vogla nuk ofrojnë vetëm aftësi dhe rritje të shumta: Me perspektiva të shumta të ndikuara shpesh nga zgjedhjet personale të njëri-tjetrit, këto këndvështrime shpesh mund t’a bëjnë ekipin të kenë qasje për projektin nga kënde të ndryshme.

Unë rekomandoj t’i inkurajoni bashkë-punëtorët tuaj për të formuar grupe të vogla dhe t’i kryeni detyrat në mënyrë të barabartë mes vete – mos harroni, dy duar janë të nevojshme për të bërë një tingull.

2. Shpesh shikoni nga brenda

Përse bëni atë që bëni? Pse duhet të kujdeseni për klientët tuaj? Cila është historia e markës tuaj? Njerëzit nuk mund të kenë nevojë për markë apo shërbimin tuaj për të mbijetuar, por ata janë ende në biznes me ju, sepse ata kujdesen. Ata mbështesin historinë tuaj dhe kujdesen për vizionin tuaj për të pasur sukses.

Reklamat e Macbook Apple janë kulmi i tregimeve të reja. Slogani i Mac-it për vitin 2016 thotë: “Ne kemi vendosur për të bërë të pamundurën: për të ndërtuar një përvojë të me masë të plotë në laptopin Mac më të lehtë dhe më kompakt ndonjëherë.”

Pse e preferojnë njerëzit Apple? Për shkak se ata ju bëjnë që të ndjeheni mirë. Ata e implementojnë besimin që ju dhe unë mund t’a pushtojmë të pamundurën me produkte të bukura dhe të lehta për të përdorur që ata krijojnë.

3. Mësohuni që të ecni me të

Ushtrimi ka provuar rritjen e aftësive tuaja vendimmarrëse duke ofruar qartësi,mbledhini mendimet tuaja dhe zbuloni zgjidhje të reja. Në vendin tuaj të punës, ju gjithmonë mund të merrni një rritje të shpejtë rreth dyshemes të cilën e ndjeni se keni nevojë për të. Unë do të rekomandoja inkurajimin e punonjësve tuaj për t’i shtrirë këmbët e tyre – të marrin një kafe, ndoshta? – Në qoftë se ata e gjejnë veten përballë një muri.

Ose, zhytuni për një lojë poker me kolegët tuaj në faqet e internetit të panumërta që gjenden atje. Kjo mund të tingëllojë si e pazakontë, por ajo mund t’a shtojë qartësinë e cila ju nevojitet.

4.Tejdukshmëria është çelësi

Kompania e veshjeve Everlane është një shembull i mirë i fuqisë së transparencës. Shumica e kompanive e hapin prodhimtarinë e tyre dhe burimet e tjera të konsumatorit, por Everlane zhytet shumë më thellë, zbulimi i çmimeve të paguara për komponentët, punën, detyrat, transportin dhe koston reale të sendit për shitje.

Duke i ndarë këto detaje të rëndësishme, Everlane fiton konsum dhe të ardhura, siç janë konsumatorët e detyruar për të ndarë historinë e kompanisë me miqtë e tyre.

RICHARD AGU

KONTRIBUES

Hulumtues dhe Shkrimtar i Pavarur