Foto: Shutterstock

“Njih vetveten”. Kjo është një thënie e vjetër, por shumë pronarë të bizneseve do të bënin mirë që të marrin këtë parasysh. Ka shumë gabime të lidhur me markën  një sipërmarrës mund të bëjë, si bërja e shumë fushatave apo mos qenë transparent në lidhje me prodhimet e tij, por ndoshta gabimi më i madh një sipërmarrës mund të bëjë është të paturit e një identitet të markës të përcaktuar dobët. E megjithatë, kjo ndodh gjatë gjithë kohës.

Pse është kjo një punë e madhe? Mendoni se kur ju shkoni në një intervistë për punë, ju ndoshta do të visheni një mënyrë të caktuar, do nxjerrni në pah përvojën kyç apo ndoshta edhe do rregulloni zërin tuaj që të jetë i ndryshëm nga një bisedë të rastit. Në thelb, ju keni krijuar një personalitet që shpresojni se do të jenë i favorshëm për punësimin tuaj. Në këtë mënyrë të njëjtë, marka juaj është personaliteti i një kompanie, dhe ajo do të jetë përshtypja e parë klientit tuaj.

Këtu janë disa këshilla për të ndërtuar një identitet të forte të markës tuaj

  1. Ju jeni duke shitur markë tuaj, jo një produkt.

Produkt-qendër marketingut mund të ketë qenë urtësi më parë, por tani, në moshën tonë të shpejtë-zjarr dixhitale, ju do merrni rreth 20 sekonda për të bërë përshtypjen tuaj. Dhe kjo nuk është kohë të mjaftueshme për përsosmërinë e produktit tuaj që të shkëlqejë . Çfarë do të mbajë dërgimin tuaj me kohë të mjaftueshme për të kthyer në shitje është përshtypja apo perceptimi, të kultivuar, e cila në thelb do të thotë markë tuaj. Kjo nuk do të marrë parasysh se sa mirë produkti juaj është në qoftë se marka juaj nuk nxeh njerëzit: Ata thjesht do të shkojnë diku tjetër, dhe shpejt.

  1. Marka juaj duhet të pasqyrojë atë që ju me të vërtetë jeni.

Sigurisht, ju duhet të mendoni gjatë dhe shumë në lidhje me atë që një klient dëshiron të shohë dhe të provojë. Kjo është kryesore. Por kjo është gjithashtu çelësi për të menduar kush jeni ju në një biznes, dhe të lejoni atë që të diktojnë  markën tuaj dhe marketingun.

Për shembull, nëse ju jeni një projektues i uebfaqeve i specializuar në dizajne moderne, pse është e gjitha kopja jote në një stil të vjetër? A nuk do të bëjë më shumë kuptim që të jetë në diçka më e mirë si Helvetica? Këto duket si vendime të vogla, por çdo gjë e informon konsumatorin se kush jeni dhe çfarë ju ofruani. Kjo krijon një  marrëdhënie të favorshme, autentike midis biznesit tuaj dhe klientëve tuaj, dhe ju blen kohë të çmuar për këtë marrëdhënie me xhel para se klienti i juaj të klikoj te ndonjë  konkurrent tjetër.

  1. Ju jeni aq të mirë sa arti juaj dhe kopja.

Është e rëndësishme të theksojmë rolin e madh që arti juaj dhe kopja e ka në bërjen e  identitetit tuaj në markë. Le të themi se njerëzit shkojnë në faqen tuaj dhe gjejnë një relike të projektimit nga koha Geocities, së bashku me kopjen që promovon biznesin tuaj si “e specializuar në zbatimin platformës kyqe e zgjidhjeve dixhitale”. Jo vetëm që nuk do të dinë se çfarë ju bëni, por atyre nuk do ju interesoj.

faqe juaj duhet të ketë kopje përshkruese që klientët tuaj potencial mund të lidhen për të, me dizajn që pasqyron praktikat moderne Ux më të mira. Kjo vlen pa marrë parasysh se çfarë biznesi keni është dhe sa i madh je.

  1. Është në rregull për të bëni sërish markën tuaj.

Ju mund të keni lexuar deri tani dhe të keni vënë re disa gabime që ju keni bërë në vetë makrën tuaj. Mos u shqetësoni. është krejtësisht në rregull të bëni prap markën, veçanërisht në qoftë se ju ndjeni sikur ju duhet të ndryshoni perceptimin e kompanisë suaj në sytë e klientëve të mundshëm. Për shembull, i nderuari Ford është duke kaluar nëpër një projekt të madh riemërtimi për të konkurruar me kompani moderne të shërbimit të makinave si Uber dhe Lyft. Nëse riemërtimi është I ndjeshëm, ju nuk do të frikësoni askënd : Përkundrazi, biznesi juaj do të rritet. Dhe kjo vlen edhe për kompanitë e vogla: në vitin 2013, një kompani e sigurimit mesatar quajtur SafeMart ka vlerësuar strategjinë e saj të markës dhe ka rishfaqur si LiveWatch. Që atëherë ata kanë fituar çmime të shumta  në industri dhe grante qeveritare.

  1. A nuk mbështeteni në gimik.

Një tip i fundit, e cila është  një paralajmërim i butë: nuk zëvendësojnë gimiksat për punë dhe reflektim. Nëse identiteti juaj i markës nuk është aty ku ajo duhet të jetë, nuk ka sasinë e ebookëve pavlerë, Webinars, apo strategjive SEO mund ta ruajn atë.

DAN SCALCO

KONTRIBUES

Themelues dhe drejtor i rritjeve në Digitalux