Foto: Shutterstock

Facebook është mbreti i pakrahasueshëm i reklamave të mediave sociale. Si mund të mos jetë? Në kushtet e karakteristikat, njohuri dhe synimeve të dhënësit, është e pakapshme që Facebook është mbreti i pakrahasueshëm i reklamave të mediave sociale. Si mund të mos jetë? Në kushtet e karakteristikave, njohurive dhe synimeve të dhënësit, është e pakapëshme në botën online, duke e bërë atë platformë ideale për të reklamuar produktet dhe shërbimet e markës tuaj.

Megjithatë, madhështia e saj vjen me një kosto. Për sipërmarrësit mesatare, sfida e projektimit të reklamave që të dal në mes të tepricës së  përmbajtjes në Newsfeed audiencat e tyre kërkon një përpjekje pothuajse të rëndë.

Nëse ju jeni një nga këta sipërmarrës, unë mund të ofrojë disa truqe të thjeshta për të bërë të lehtë për të krijuar reklama që qëndrojnë aty, të nxeh shikuesit dhe të lënë ata të etur për të klikuar “blej tani”. Këtu janë ato truqe :

1.Kuptojeni psikologjinë e ngjyrës.

Sipas një studimi në Vendimin e Menaxhimit, 90 përqind e të gjitha vendimeve që kemi bërë p1. Kuptojnë psikologjinë e ngjyrës.

Sipas një studimi në Vendimin e Menaxhimit, 90 për qind e të gjitha vendimeve që kemi bërë për gjys sekondi në lidhje me një produkt janë rezultat i ngjyrës së produktit. Nëse ju zgjasni këtë statistikë në fushën e reklamave, ju  shpejt do të kuptoni se ngjyrat që ju zgjidhni për reklamat tuaja mund të bëjnë ose të thyen një fushatë. Konsideroni këto vëzhgime shkencore të mbështetura në lidhje me reagimin e publikut ndaj ngjyrave të ndryshme.

Blu, vjollcë dhe të gjelbër janë të favorizuar më shumë nga individë të moshuar. Të rinjtë, në anën tjetër, kanë tendencë të preferojnë të verdhë, portokalli dhe të kuqe.

Sipas një sondazhi nga Joe HALLOCK, duke krahasuar rezultatet e 232 njerëzve në të gjithë 22 vende, portokalli është ngjyra më e urryerr, me ngjyrë vjollcë, të verdhë dhe kafe zvarritës nga pas.

E kuqja është një nga ngjyrat që marrin vëmendje, me sa duket për shkak të implikimeve (ushqim ose rrezik) të pasur gjatë ditëve gjahtar-mbledhës të paraardhësve tanë.

Ndërsa ju duhet të përdorni këtë informacion për të përmirësuar apelin vizual të reklames  tuaj,  kuptoni se deklaratat e mësipërme janë përgjithësime. Nuk ka “një madhësi që përshtatet të gjithë”, dhe faktori më i madh në suksesin e ngjyrës së zgjellur,  nëse është apo jo,  ajo plotëson atë që ju jeni  duke u përpjekur  të shitni.

 

2.Shmangni hiperbolën dhe pretendimet tepër të guximshme.

Nëse anëtarët tuaj të publikut pengohen të gjithë një nga reklama juaj, pa njohuri paraprake të kompanisë suaj, një nga pyetjet e para që kërkojnë do të jetë, “A është kjo markë e besueshme?” Dhe nëse ti e kupton apo jo, dizajni I reklamës  tuaj do të ketë një ndikim të rëndësishëm në mënyrën se si ata përgjigjen kësaj pyetjeje.

Shumë marketers mbështeten në hiperbolë, pretendime të ekzagjeruara dhe manipulim emocional. Kjo ka bërë gjithnjë e më të vështirë për markat e ndershme për të bërë deklarata të guximshme në lidhje me produktet ose shërbimet e tyre pa ftuar shqyrtim e publikut.

Ndërsa unë nuk jam duke sugjeruar që ju të bëni reklama të besueshme për të shmangur zemërimin e shikuesve mosbesues, ju duhet të jeni  i vetëdijshëm për realitetetin e reklamave online dhe për tu siguruar që të gjitha reklamat tuaja të shfaqen profesionale dhe të besueshme.

 

3.Drejtojeni fuqinë e provës sociale.

Një nga mjetet më të fuqishme në arsenalin tuaj, reklama është përdorimi i qëllimshëm i provave sociale. Frika e njerëzve 3. levave fuqinë e provës sociale.

Një nga mjetet më të fuqishme në arsenalin tuaj reklamat është përdorimi i qëllimshëm i provave sociale. Frika e njerëzve është  shkaktuar sa herë që ata blejnë  produktin e një kompanie  të për herë të parë. Kjo frikë është kryesisht për shkak të rrezikut të lidhur me një blerje të re dhe ka rezultuar në shitje të panumërta të humbura gjatë gjithë shekujve.

Një nga mënyrat e shpejtë për të lehtësuar frikën e klientëve tuaj është për të zhdukur rrezikun e tyre të perceptuar, duke siguruar prova sociale që riafirmon cilësinë e produktit tuaj. Integrimi dëshmis klientit, studimet e rasteve ose certifikatë lindjeje përdoruesit (psh, numri i abonentëve / konsumatorët) mund të rrisë fuqinë e reklamës  tuaj në mënyrë eksponenciale.

Duke përdorur teknologjinë retargete të Facebook-ut  me prova sociale,  mund të jenë përbërës sekret të kthyer incidentet e vizitorëve braktisjes në drejtim të paguar.

4.Përdoreni thirrjen bindëse për veprim.

Zbatoni thirrje për veprim (KRRT) në reklamat tuaja ka një efekt shumë të veçantë në fushatat tuaja në

Facebook. Ndërsa ata nuk do të rrisin normën tuaj klikoni-nëpërmjet ose të thellojnë angazhimin e përdoruesit, ajo që ata do të bëjni është të eliminojë fërkime dhe paqartësi, duke rezultuar në një normë më të lartë të konvertimit.

Kjo do të thotë se në qoftë se një shikues sheh një reklamë për markën tuaj pa CTA të qartë dhe pastaj klikimet  hyjn, ai ose ajo do të merren për një faqe të shitjes apo ulje pa një ide të qartë të asaj që po ndodh, dhe se ka të ngjarë të rezultojë në humbjen e një plumbi. Megjithatë, në qoftë se të njëjtën shikues sheh një reklamë me një CTA duke thënë se “Bashkohuni në  listën e-mail për video tuaj të lirë,” procesi i klikuar dhe konvertimin bëhet seamless.

Ky mashtrim i thjeshtë do t’ju lejojë të masivisht të rritur normën e konvertimit tuaj dhe njëkohësisht reduktimin e numrit të klikimeve të krijuara nga të çon të pakualifikuar.

 

5.ABT: Gjithmonë testoni.

Ndërkohë që kjo pikë nuk mund të lidhen direkt me përmirësimin projektimit të reklaës tuaj në Facebook, rëndësia e testimit nuk mund të kuptohet. Nëse ju dëshironi për të gjeneruar një ROI të lartë nëpërmjet reklamave në Facebook, atëherë ju do të duhet për të testuar, dhe testoni shumë.

Është thelbësore për suksesin tuaj që ju të zbatoni  katër këshilla mëparshme dhe pastaj ti provoni ata kundër rezultateve tuaja  të mëparshëm për të përcaktuar se çka  është duke punuar dhe çka nuk është. Testoni  gjithçka: ngjyrat e reklamave tuaja, titujt, metodat e ndryshme të provave sociale dhe thirrjet e ndryshme të veprimit.

Përfundimi:

Projektimi reklamave të paimagjinueshme në Facebook nuk është aq e vështirë sa  ju mund të keni menduar. Ndërsa do të duhen muaj, ndoshta edhe vite, të provimit  dhe testimit para se të keni një fushatë optimizuar plotësisht, ju do të gjeni përpjekje që ia vlen. Duke zbatuar këto teknika të thjeshta, ju do të shihni fushatat tuaja në Facebook dhe, nga faqja, e biznesit juaj, të lulëzojë.

SAM OH

KONTRIBUES

Themelues i Ditarit të Parave