Foto: Shutterstock

Ndonjëherë buxhetet kufizohen nga bizneset e vogla  si dhe nga ekzekutimi tek  idetë e tyre të marketingut, por jo çdo strategji e suksesshme kërkon një shumë të hollash. Këtu janë gjashtë  mënyrat jashtë arkës në tregun e biznesit tuaj të vogël që janë të dy të lira dhe efektive.

1. Bëhu personal.

Konsumatorët deshirojnë mundësinë për të bërë diçka nga vetë ata . Studimet kanë treguar se 56 për qind të konsumatorëve thanë marrim një nxitje të individualizuar si dhe do të përmirësojm vemendjen e markës. Mendoni për dikë M & M’S dhe ndaje një koks. Nëse ka një mënyrë për ju për të mundësuar përshtatjen e klientit, t’i jepte një provoni dhe shikoni se si përgjigjen dëgjuesit tuaj. Nuk jeni i sigurt se si të vendosi një shifër personale për biznesin tuaj? Çdo gjë që merr klienti juaj në emrin e produktit tuaj – duke përdorur krem ​​ëmbëlsirash për të shkruar emrin e rendit në gjevrekun  tuaj, ose duke ofruar falas monogram në listen e artikujve tuaj të holla apo veshje.

 

2. Nxite angazhimin e konsumatorëve.

Në botën e sotme shoqerore, çdo gjë që ju mund të bëni për ta bërë biznesin tuaj të vogël më shumë shperndarjen është e mirë për organizimin e shitjes. Çfarë është diçka që ju mund të zbatoni që klientët tuaj të jene nxites të denjë? Krijo një mundësi për foto aty per aty dhe për të rritur shtrirjen tuaj sociale pa shpenzimet e asnjë centi. A “Fushata e vetvetes” është një mënyrë e madhe për të inkurajuar postimi dhe ndarjen. Ju mund të shtoni edhe një komponent çmim per të tërhequr  njerëzit për të përdorur brendet tuaj  ose etiketen biznesit tuaj në postet e tyre.

 

3. Thuaj faleminderit.

Sa shpesh ju i kontrolloni  klientët tuaj dhe si ju i vlerësoni ato? Ju do të habiteni me fuqia e thjeshtë “faleminderit” mund të ketë në krijimin e besnikërisë te konsumatorit. Një studim te bankes TD  eshte konstatuar se 77 për qind e konsumatorëve si ato te markave demonstrojnë vlerësimin e tyre. Ndërsa një kartë shpesh mund të jetë përpjekje e mjaftueshme, le të përpiqemi për të kujtuar se ne jemi duke menduar jashtë arkës dhe shkoni per diçka të madhe. Si në lidhje me mbajtjen e një ngjarje të veçantë, ku mysafirët mund të marrin modelin e  artikujve të reja liste gjellesh, ose të shfaqësh arritjet e sapoardhura te fundvitit me një shfaqje të modës? Çdo ngjarje që ndërton zemerim dhe feston konsumatorët do të bëjë punë. Provoni duke përdorur Meetup.com ose në një tjetër faqe interneti ngjarje që mund të fitoni vëmendjen e konsumatorëve të rinj, si dhe ato aktuale.

 

4. Zhvillo një program besnikë.

Nëse ju jeni duke humbur klientë, ju keni nevojë për të bere një mënyrë për të forcuar biznesin të përsëritur. Tetëdhjetë për qind e konsumatorëve te Z gjenrates se Shteteve te Bashkuara janë të gatshëm për të nënshkruar për kartat e besnikërisë në këmbim marrëveshje ose ulje te programit te juaj besnikëri mund të jetë aq themelore si një kartë shënoj ose si përpunuar si një anëtarësim që shpërblen konsumatorët bazuar në sa shpesh ata do të vizitojnë apo edhe si sa ata shpenzojnë.

 

5. Përdor LinkedIn.

LinkedIn është një nga rrjetet më të shpeshta anashkalua mediave sociale për bizneset e vogla. Por pse? Edhe pse nuk platforma më emocionuese, ajo jep mundësi unike për marketing të biznesit tuaj. Edhe pa shpenzimet e ndonjë para, ju mund të lidheni me njerëzit në komunitetin tuaj, duke krijuar një grup dhe të arritur tek pronarët e tjera të biznesit të vogël dhe të klientëve të mundshëm në zonën tuaj.

 

6. Anketoni klientët tuaj aktual.

Nëse ju nuk jeni të sigurt se çfarë lloje të marketingut ose promovime klientët tuaj do të përgjigjet për të mirë, pyesni ata. Një studim i thjeshtë mund të sigurojë informacion pafund në atë që jeni duke bërë drejtë dhe e gabuar, dhe atë që ju nuk jeni duke bërë që ju duhet të jetë. Përfshijnë një komponent lotari-si, ku pjesëmarrës do të fitojë një çmim (të tilla si $ 100 kredisë për biznesin tuaj) për të inkurajuar audiencën tuaj për të marrë pjesë.

DAN SCALCO

KONTRIBUES

Themelues dhe drejtor i rritjeve në Digitalux