Foto: Shutterstock

Ka shumë arsye pse përmbajtja e marketingut është duke u bërë një taktikë e tillë popullore për t’u lidhur me audiencën. Për një, liderët e përmbajtjes së marketingut përjetojnë 7.8 herë më shumë trafik të faqes se sa jo-udhëheqësit.

Por si e dini që fushatat tuaja të përmbajtjes janë duke dhënë rezultat? Google Analytics (GA) është një mjet i fuqishëm, dhe kjo nuk është vetëm për SEO-të. Këtu janë gjashtë pika të të dhënave GA që ju mund t’i përdorni për t’a udhëhequr suksesin e përmbajtjes së fushatës.

1.Demografikat

Një nga pikat e para të të dhënave që ju mund të përdorni për të zhvilluar një fushatë efektive është demografia. GA mund të ju ndihmojë të mësoni më shumë për njerëzit që tashmë në mënyrë aktive përdorin faqen tuaj.

Për të hyrë në këto të dhëna, shkoni në Audienca> Demografia> Pasqyra. Pastaj ju mund të eksploroni informacion në lidhje me audiencën tuaj të tanishme, duke përfshirë shpërndarjen e moshës, shpërndarjen gjinore dhe kategorive të interesit.

Informacionet demografike mund të ju ndihmojnë të zhvilloni blerjen personale që ju doni të synoni me përmbajtjen e fushatave tuaja. Ajo gjithashtu mund të ju ndihmojë të kuptoni se në qoftë se ju jeni duke synuar audiencën e gabuar me përpjekjet tuaja të tanishme.

2.Angazhimi në postimet e blogut

Jo të gjithë përmbajtjet janë krijuar në mënyrë të barabartë. Është e rëndësishme për fushatat tuaja të përmbajtjes që të dini se cila përmbajtje është më popullore, kështu që ju mund të krijoni më shumë si ajo.

Në GA, ju mund ta bëni këtë duke shkuar në Sjelljet> Përmbajtjet e Faqes> Të gjitha faqet. Ju pastaj do të dërgoheni në një raport të pafiltruar të faqeve në faqen tuaj të bazuar në shikimet e faqes suaj. Kliko butonin “krahasim” në këndin e djathtë të raportit.

Ju do të shihni një vizualizim të të dhënave që tregon trafikun e çdo faqeje në krahasim me mesataren e faqes. Kjo e bën të lehtë për të parë se e është përmbajtja në peshë më të madhe. Ju mund të krijoni të njëjtin raport duke përdorur matje të tjera të angazhimit si edhe, duke përfshirë edhe kohën në faqen, hyrjet, normat e fryrjes, % e daljes dhe Vlera e Faqes.

Ju mund të gjeni se disa pjesë të përmbajtjes së qoshes janë përgjegjës për pjesën më të madhe të trafikut tuaj – në këtë rast, unë do të rekomandoja mendimin e  mënyrës për të përfshirë ato në shumë fushata. Ose ajo mund të jetë tema e caktuar e nxjerrë më angazhimin. Nëse është kështu, ju mund të krijoni më shumë përmbajtje në lidhje me ato tema për të përmirësuar strategjinë tuaj.

3.Kanalet e trafikut

Një fushatë e suksesshme e marketingut të përmbajtjes  tërheq në trafik nga një shumëllojshmëri e burimeve. Hidhni një sy në kanalet tuaja të trafikut në GA, dhe ju mund të shihni që ato janë më të efektshme për strategjinë tuaj. Bëjeni këtë duke shkuar tek Blerja> Të gjithë> Trafiku i kanaleve.

Ju do të shihni blerjen, sjelljen, dhe të dhënat e konvertimit për parazgjedhjen tuaj të grupimeve të kanaleve. Klikoni mbi një për të marrë të dhëna më specifike, të tilla si ato se cilat kanale sociale janë sjellë në trafik.

4.Performancat nga platforma

Përvoja e Përdoruesit (PP) ka shumë rëndësi për suksesin e përmbajtjes së marketingut. Në fakt, përdoruesit e lëvizshëm kanë pesë herë më shumë gjasa për t’a braktisur një detyrë, nëse vendi nuk është i optimizuar për celular. Në GA, ju mund të merrni një ndjenjë për çështje të mundshme të PP-së të cilat mund t’i keni me faqen tuaj dhe përmbajtjen duke krahasuar punën tuaj nga platforma.

Bëni këtë duke shkuar në Audiencë> Celulari> Përmbledhja. Ju do të shihni raportin e Përmbledhjes për Celular, i cili ju tregon se sa pjesë e trafikut tuaj vjen nga celulari, kompjuteri dhe tableti. Por njohuritë e vërteta godasin, kur ju klikoni mbi Pamjen e Krahasimeve. Ju mund t’a shihni sjelljen e audiencës suaj në çdo platformë në krahasim me mesataren e faqes.

5.Grupet e Përmbajtjes

Un e përmenda si të analizojmë angazhimin e përmbajtjen më sipër, por nëse faqja juaj ka një shumë të përmbajtjes, ajo mund të jetë e vështirë për t’u ditur se çfarë lloje të përmbajtjes kanë ndikimin më të madh mbi të gjithë. Por në qoftë se ju i krijoni grupet e përmbajtjes, ju lehtë mund të vlerësoni performancën e bazuar në kategoritë e përmbajtjes, etiketave ose rregullave të tjera që ju të përcaktoni për t’a analizuar përmbajtjen.

Për të krijuar këto rregulla, shkoni në Admin, pasta nën View, kliko “Grupimi i Përmbajtjes.” Ju mund të filloni duke krijuar grupe të përmbajtjes duke përdorur një kod të ndjekjes, nxjerrjes ose rregullimit të përkufizit. Pasi ta keni krijuar një grup të përmbajtjes, ajo do të shfaqen në raportet tuaja.

Nëse ju dëshironi, ju mund edhe të krijoni një grup të përmbajtjes për një fushatë të veçantë për të analizuar performancën se përmbajtja është në izolim.

6.Synime të konvertimit

Vizatimi i trafikut dhe gjetja e angazhimit janë qëllime të rëndësishme për fushatat e përmbajtjes, por në fund të ditës, ju jeni ende duke u përpjekur për të nxitur vizitorët e faqes për t’a marrë një veprim. Kjo mund të jetë:

  • Plotësimi i një formulari të kontaktit
  • Shkarkimi i përmbajtjes së hyrjes
  • Nënshkrimi në blogun tuaj
  • Të bëjnë një blerje
  • Diçka krejtësisht tjetër

Ju mund të shihni se sa mirë udhëheqin fushatat tuaja të përmbajtjes çdo një nga këto sjellje duke krijuar Qëllimet e Konvertimit. Bëni këtë duke shkuar në Konvertimet> Pasqyra> Objektivat. Pastaj klikoni “Vendosjen e synimeve.” Krijo qëllimet që pasqyrojnë sjelljen e dëshiruar, të tilla si shikimin e faqes së “Falenderimit”, pasi të bëjnë një blerje.

Pasi të keni vendosur disa qëllimeve, ju mund të përdorni raportin Goal Flow të kujtoj udhëtimin e njerëzve të marrë përmes faqes tuaj për të përfunduar qëllimin. Me këtë, ju mund të shihni fushat me probleme në faqen tuaj ku njerëzit kanë tendencë për të hequr dorë nga gyp shitjes (braktisin qëllimin). Ju gjithashtu mund të shikoni se cilat përmbajtje të luajtur një rol të fuqishëm për të ndihmuar ata të kthyer.

AARON AGIUS

KONTRIBUES

Kërkim, Reklamues i Përmbajtjeve dhe Shoqërisë