Foto: Shutterstock

Paramendoni që ju shkoni në një takim të rrjeteve të kërkimit të punës për herë të parë, dhe udhëheqësi në një pikë njofton publikun që të gjithë do të kenë një shans për të qëndruar në frontin e grupit dhe të paraqesë një katran ashensor. Unë gjallërisht kujtohet një skenar të tillë më shumë se 10 vjet më parë në një takim me afër njëqind njerëz në audiencë. Ajo ishte në një kohë kur isha në tranzicion, dhe shpirtrat e mia dhe vetë-besimi ishin gjithë kohën në nivelin e ulët.

Pra, për mbijetesën e asaj që  pak kishte mbetur nga vetja ime, përgjigja ime psikologjike për një ngjarje të tillë të papritur që unë natyrisht nuk isha i përgatitur për ta mbrojtur veten nga një përvojë të perceptuar potencialisht të dëmshme. Unë menjëherë kërkoja një  shenjë të kuqe sipër derës mbrapa dhomës për  tu larguar menjëherë. Që kur , mendohem,  unë mbetem i turperuar në lidhje me të dhe tani kujtojnë incidentin me humor. Që atëherë, une  sigurisht kisha raste të panumërta të lexojnë katran tim ashensor me krenari dhe besim pavarësisht nga madhësia e audiencës apo lloji.

Fusha ngritëse për të gjitha rastet

E pra, nuk ka një gjë të tillë si një fushë ashensor për të gjitha rastet. Ashensori Fusha duhet të jetë një pickim i shëndoshë ose një deklaratë e bërë para një audience, dhe qëllimi i tij është për të nxjerrë hetim të mëtejshëm. Mundësia që lind pas një fushe të mirë ashensor është që të zhvillojë një dialog me dikë, dhe shpresojmë se, diskutimi do të çojë në një marrëdhënie reciprokisht të dobishme.

Ashensori Fusha nuk duhet të jetë një vetë-lavdërim monologu, që zakonisht është i mërzitshëm, jo-paharrueshëm dhe imitues si gjithë të tjerët. Kjo është më e rëndësishme se katran ashensor përshtaten me raste. Një katran ashensor jashtë kontekstit mund të jetë e turpshme, për të thënë aspak. Në një darke te fundit me parti, u ula pranë një njeri qe nuk e njoha. Pas fjalimit të lehtë, e pyeta: “Pra, çfarë do të bëni?” Ai u përgjigj se ai është një programues në një kompani të vogël të telekomunikacionit. Në këtë pikë, unë mund të kem subjektin apo pyetje të mëtejshme. Unë e bëra këtë të fundit, dhe kështu që kjo doli të jetë një takim i këndshëm për të dy ne.

Pyetja është, sa punëkërkues duhet te kete të gatshem per fushen ashensorit? Edhe pse nuk ka fushe ashensor duhet të jetë një tekst që tingëllon si një radio komerciale qe, është e arsyeshme të mendojmë në aspektin e tre llojeve të mundshme. I pari duhet të jetë një recitimi i shkurtër rreth 15 sekonda e gjatë. Të gjitha fushat tuaj ashensorit në një audiencë kundrejt një individi të vetëm duhet të fillojë me emrin tuaj në fillim dhe perseri me emrin tuaj në fund. Gjithashtu të jetë i sigurt që ju jeni duke dëgjuar me zë të lartë dhe të qartë.

Tjetra, sepse një nga rreziqet është se publiku tashmë mund të jetë i mërzitur, sepse të gjithë flasin si gjithë të kene mbrojtur, ju duhet futur diçka ndryshe – diçka ndoshta te habitshme. Një nga klientët e mi thoshte: “Unë jam i njohur sepse kam shpëtuar jetën e një gruaje.” Kjo deklaratë sigurisht që tërhoqi vëmendjen e të gjithëve dhe iu lut për follow-up në fund të takimit. Dhe kjo është pikërisht atë që objektivi dhe qëllimi i atij folësit ishin. Është e mirë për të thënë shkurtimisht diçka për atë që bëni, për të përmendur llojet e njerëzve që ju ndihmojnë dhe lista e përfitimeve që rrjedhin nga ajo që ju ofrojnë. Ju lutem mos thonë se unë jam një IT profesional. Ajo që, të tjerët janë më pak se profesional? A nuk thonë se unë jam një partner biznesi HR – si në qoftë se anëtarët e tjerë të ekipit nuk janë partnerët e biznesit. Dhe mos të thonë se unë jam i pasionuar për. Askush nuk kujdeset për këtë, përveç jush, dhe vetë-vlerësimi juaj thjesht nuk do të shërbejë për të nxitur dikë që të keni qasje pas mbledhjes për një bisedë.

Lloji i dytë fushe ashensor i një grupi duhet të jetë rreth 30 sekonda e gjatë. Këtu përsëri, përveç natyrisht duke thënë emrin tuaj në fillim dhe në fund, ju mund të flisni për atë që ju bëni, ndoshta përmend titullin tuaj nëse është e përshtatshme dhe të përfshijë diçka të pazakontë ose provokimin që dikush do të duan për t’ju gjetur më vonë. Ju mund të përmendni atë që ju dëshironi të vazhdoni duke bërë në mënyrë profesionale, zona gjeografike ju dëshironi të punoni dhe madje edhe deri në tre kompani të synuar ju dëshironi për të punuar. Ndoshta dikush në audiencë ka lidhje dhe do të jenë i gatshëm për të bërë një intro.

Lloji i tretë fushe ashensori mund të jetë disa minuta të gjatë. Ajo duhet të jenë i përshtatur për individët dhe jo për një grup njerëzish. Këtu përsëri, objektivi është për të vazhduar dialogun dhe potencialisht per të gjetur dikë që të ketë një bisedë të gjatë me vonë, me qëllim të përfitimit të ndërsjellë. Pasi një bisedë po ecën dhe nuk ka bazë të përbashkët dhe interes, të dyja palët ndoshta mund të mendoj për të tjerët të cilët mund të jenë ndihmë. Dhe përsëri, kjo është tërë qëllimi i mbajtur marrëdhënie në rritje: interes reciprok.

Zeri yt

Përveç përmbajtjes së fushes tuaj ashensor, publiku shpreson se do të jetë i impresionuar me shpërndarjen tuaj nëpërmjet zërit tuaj. Nëse zëri juaj kujton audiencën tone që dëgjojmë nga GPSs e tyre, ju me siguri do të kujtoheni – por jo në një mënyrë pozitive! Përdorni zërin tuaj në mënyrë të përshtatshme. Flisni me qartësi. Sigurohuni që ju të shqiptoni mirë. Dhe projektit entuziazmin nga modulating zërin tuaj, në krahasim mezerin monoton. Ritmi duhet të jetë në një normë që mundëson audiencë të madhe për të kuptuar se çfarë ju jeni duke thënë. Shumë njerëz, kur ata marrin kritika, filloni duke folur më shpejt se normale, e cila largon nga qartësia e mesazhit. Njerëzit me thekse të huaja nuk duhet të ndjehen të zënë ngushtë. Nuk ka shumë që mund të bëjnë në lidhje me të, dhe në fakt, një theks mund të tingëllojë bukur, të ndryshme, të paharrueshëm dhe, ndoshta, simpatik.

Gjuha juaj e trupit dhe prezenca juaj

A ju kujtohet çdo linjë e ndonjë aktori të filmave? Ndoshta jo, por unë ve bast ju mund të merrni shumë  kur bëhet fjalë për të përshkruar skenën apo sfond në komplot. Kjo është se si funksionon truri i njeriut: ne kujtojmë disa-fish atë që ne shohim kundrejt asaj që dëgjojmë. Prandaj, pamja juaj është shumë më e rëndësishme se përmbajtja e katran tuaj te ashensorit. Shikoni në audiencë, aparatin fotografik Humor sigurisë – e cila është e zakonshme tendenca jonë në situata të tilla. Të ngrihet në këmbë dhe pa zhvendosur peshën nga njëra këmbë në tjetrën. Mos ndër këmbëve tuaja. Gjej ekuilibrin tuaj. Ajo është e pranueshme që të përdorin armët tuaja, por jo në një mënyrë të ekzagjeruar apo melodramatik. Nëse krahut dhe dorës tuaj levizin në mbështetjen e  deklarates tuaja, atëherë me të gjitha mjetet përdorin ato. Dhe mbi të gjitha, buzëqesh. Buzëqeshni shumë, për shkak se në të gjithë botën dhe në të gjitha kulturat, një buzëqeshje universale do të thotë shume. Ajo përcjell pozitivitet dhe mirëqenien në prani të të tjerëve.

Krijimi një fushë efektiv ashensori është sfiduese. Ajo merr një shumë  dhe disa përsëritjeve para se ajo do të gjenerojë rezultatet e synuara. Mos u përpiqni memorizimin linjat; vetëm aktorët me përvojë mund të kene sukses me këtë. Mësuar përmendësh vetëm tema kyçe që ju dëshironi për të përcjellë. Pasi ju e dini materialin bazë dhe të fillojnë të ndihen rehat, fjalët do të rrjedhin pa probleme. Dhe mos harroni se praktika gjithmonë e bën të përsosur.

ALEX FREUND

NGA BLOGU I MARKAVE PERSONALE