Foto: Shutterstock

Vera është një kohë e natyrisht përkryer për aktivitete si leximi . Në biznes, pavarësisht nga vertikaleev, ju duhet të lexoni për të maksimizuar suksesin si një udhëheqës. Sipas një humumtimi të gjithë CEO-të lexojnë zakonisht. Për shembull, Warren Buffett, thuhet se lexon gjashtë orë në ditë, Bill Gates lexon 50 libra në vit dhe Mark Cuban lexon tri orë në ditë.

Këtu është lista që duhet-lexuar. Disa janë me përmbajtje për sportet  e biznesit , një çift planifikon për sipërmarrësi, disa janë në risi shkatërruese, të tjerët në udhëheqje të përgjithshme – pavarësisht nga fokusi, të gjithë janë libra të vlerësuar për raftin tuaj.

  • “Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising” by Ryan Holiday. Gjenerata e re e strategjis së marketingut për të arritur më shumë njerëz sa të jetë e mundur pavarësisht nga buxhetet modeste. Libri shqyrton raste studimore të kompanive që bëjnë atë më së mirë si për shembull kompanis si Facebook, Dropbox, Airbnb dhe Twitter.
  • “The Wisdom of Wooden: My Century On and Off the Court” nga John Wooden me Steve Jamison. . Mbaruar vetëm disa javë para vdekjes Wooden-së, libri është bllokim i mbushur me mësimet e udhëheqjes nga trajneri më i madh në historinë e sportit.
  • “Sports Publicity: A Practical Approach” nga Joe Favorito. Një nga profesionistët më të realizuar dhe më të respektuar në fushën e sportit dhe të komunikimit argëtues na sjell funksione të domosdoshme në mesazhe , komunikim, dhe rritjen ekonomike. Fokusuar në biznesin e sporteve, por shtrihet lehtësisht në çdo industri me praktikat më të mira.
  • “Modern Monopolies: What It Takes to Dominate the 21st Century Economy” nga Alex Moazed me Nicholas L. Johnson. Shfleton në modelin e biznesit në platforma, dizajne bindëse dhe më shumë. Kompanitë si Google, Snapchat, eshkë, Amazon dhe Uber të gjithë janë analizuar.
  • “Quitter: Closing the Gap Between Your Day Job & Your Dream Job” nga Jon Acuff. Autori përparon në një pikëpamje kundërshtuese, e para të ndaluari apo dorëheqja; sepse ajo është e mirë dhe duhet të bëhet shpesh. Vazhdimi nga një situatë për të arritur qëllimet është premtuese.
  • Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us” nga Daniel H. Pink.’ Libri shpërndan mitet më motivuese të marrura përsipër, si paraja dhe fama. Në vend të kësaj, parashtron se të mësuarit, të krijuarit dhe të përmirësuarit e vetes është më e fuqishëme.
  • “How to Win at the Sport of Business: If I Can Do It, You Can Do It” nga Mark Cuban. Pronari i Dallas Mavericks ndan përvojat e tij në biznes dhe tregon e tij rrugën e tij drejt pasuris. Libri përmban ide të pazakonta, por efektive se si sipërmarrësit mund të fitojnë avantazh.