Foto: Shutterstock

Unë duhet të jem i sinqertë: Unë jam një i varur i Fitnesit Orangetheory.

Orangetheory është një shkencë e mbështetur nga nje grup pershtatje që fokusohet në monitorimin e ritmit te zemrës se pjesëmarrësve gjatë ushtrimeve me intensitet të lartë të trajnimit intervalit për të arritur stërvitje ideale metabolike. Sipas Fox News shëndetësisë, mbledhje të rritura të energjisë, tingellimin e  trupit dhe duke djegur deri në 1000 kalori.

Orangetheory ka shpërthyer në popullaritet gjatë tre viteve të fundit, raporton Huffington Post, dhe praktikohet më shumë se dy milionë herë në muaj. Ka 400 vende Orangetheory me bazë të vetëm SHBA, dhe më tepër duke punuar në veprat në mbarë botën.

Orangetheory eshte duke stervitur me duket mua, si një anëtar, që të jetë tepër efektiv, por apeli i tyre shkon përtej ëndrrës time të arritjes së armëve të krahasueshme me Michelle Obama. Jo, arsyeja e vërtetë për varësinë time Orangetheory buron nga sa mire eshte mekanizma “i përkulur” me në një nivel, të menjëhershme pa ndjenja dhe se si ata mund të aplikohen për biznesin.

Në fakt, unë besoj se sipërmarrësit mund të mësojnë nga qasja Orangetheory së – sistemit te levave, shoferët ngjajshem si psikologet e shoferave për të ngritur klientët e tyre, dhe kompanitë e tyre, në nivelin e ardhshëm.

Si Orangetheory mund t’a rrisë përvojën e sipërmarrësve

Një arsye e qartë Orangetheory është bërë kaq popullore është se I gjalle, përvoja e re e stërvitjes për çdo klasë. Një tjetër është qasja e saj unike për të shitur një product te moshës se vjetër (durimi) duke bërë thirrje për motivues të sjelljes njerëzore. Taktikat e mbajn konsumatorët ne çdo formë trupin dhe nivelin e durimit të angazhuar, të kënaqur dhe të etur për më shumë.

Mirekuptim, në këtë mënyrë, se si të luajë në psikologjinë e njeriut është një objektiv i vlefshëm për çdo udhëheqës të biznesit, veçanërisht në fazat e hershme të zhvillimit të biznesit. Në fund të fundit, të përcaktuar se çfarë i motivon klientët dhe punonjësit është një kontribues i madh për suksesin e biznesit.

Kjo është arsyeja pse sipërmarrësit në çdo industri duhet të marrin një faqe nga libri sjellja e shkencës Orangetheory-së, duke marrë parasysh strategjitë e bizneseve të tilla si:

1. Zgjidheni “Mediumin Efektiv”

Orangetheory është bërë një fenomen, sepse eshtebere mjeshtër gamifies përvojës ne stërvitje. Në çdo stërvitje me intensitet të lartë interval, pjesëmarrësit veshin zemrat e normës te monitorimit dhe duke ndjekur statistikat e tyre në ekranet lart.

Qëllimi i tyre është për të arritur dëshirat “zonën portokalli” për më pakë se 12 minuta, çdo njëri eshte përfaqësuar nga një “pikë maximumi.” fituar 12 pikë maximumi “zgjidh” deri në 36 orë të metabolizmit pas-stërvitjes “pas djegies.” Liroj kalori -djegie! Për mua, të gjitha pikë shpejt-kthyer, rreth dhe shpërblime e bëjnë një klasë Orangetheory ndjehen si një lojë video intensive 53-minuta (pa luksin e ulur në shtratin tim).

Një shpjegim për pse këto sisteme aplikacionet pikë-bazë janë motivues të tilla të fuqishme qe mund të jetë  “Medium Efekti”. Në hulumtimet e tyre në Universitetin e Çikagos, Christopher Hsee dhe bashkëpunëtorët e tij tregoi se kur ka një pikë të mesme në mes të përpjekjeve tona dhe qëllimit tonë, ne kemi një paragjykim ndaj rritjes ndaj vetës.

Në këtë mënyrë, “pikat maximum” shërbejnë si një medium i mesem te përpjekjeve tona (gulçues në punët e perditshme) dhe qëllimin tonë (durimi). “Durimi” është një koncept i paqartë, kështu ne të përqëndrohemi duke fituar pikë dhe besimin që kemi ne një marrëdhënie vijore në durim. Goditur 12 pikat tona çdo ditë është një fuqi e kënaqshme për të arritur qëllimet tona te durimit.

Kompanitë luftojn me konsumatorë si pikëduke punesuar, shënjat apo argumentet që klientët mund të rrjedhin kur ata e bëjnë një blerje ose përfunduar një detyrë – duke i motivuar ata që të angazhohen me biznesin. Kjo është, në fakt, mekanizmi themelor i programeve të besnikërisë pikë-bazuar, por Effect Medium gjithashtu mund të aplikohet brenda, për të motivuar punonjësit që të angazhohen me iniciativat.

Në Deloitte, për shembull, drejtuesit e lartë ishin duke dështuar për t’u angazhuar me një program të trajnimit udhëheqja, kështu që kompania futi aplikacionin në përzierje, i cili matet sa persona janë përfshirë në te dhe sa kan përfunduar kurset. Brenda disa javësh, një rritje prej pothuajse 50 për qind ka ndodhur në numrin e përdoruesve të përditshme, sipas ndërmarrjeve Konsullata e aplikacioneve.

2.Ankorojeni oferten e juaj për një qëllim të lartë

Shumica e vende Orangetheory shfaqën një ndarje xhami që lexon, “E djega për. . . “- Duke bërë që klientët të shkarravinë përgjigjet ngjyra si të tilla si” Hawaii “,” ribashkim i klasës “dhe ( te preferuarat e mia personale)” hakmarrje “.

Ftesa për të shkruar një qëllim provokon diçka të ndryshme në çdo person, por universalisht transformon një tmerrim stërvitje në një eksperiencë të drejtuar nga një qëllim i lartë. Një frazë e shtypura mbi pune rrutine inkurajon vrapues djersitje ne zemrat e tyre që të “mos harroni se pse ju keni filluar”, – e cila kthen fokusin tonë për trupin tonë në të ardhmen ëndrrën dhe larg nga tendosjet të së tashmes.

Si udhëheqës i kompanisë suaj, ju jeni përgjegjës për të jo vetëm të kuptuar se çfarë klientët tuaj kanë nevojë, por edhe pse ata kanë nevojë për atë. Mënyra më e mirë për të bërë këtë është që të shkoni direkt në burim. Pyesni klientët tuaj për të identifikuar qëllimet e tyre aktuale dhe pikë dhimbje përmes intervistave etnografike dhe thirrjet e shërbimit të klientit. Nëse ata janë duke luftuar për të shprehur nevojat e tyre, sfidat dhe mendimet e përgjithshme, e konsiderojnë duke përdorur sondazheve të qëndrimit për të vlerësuar jeteses dhe pritjet e tyre.

Në çdo pikekomunikimi, lidhur me produktin apo shërbimin tuaj për një përfitim më të lartë të rendit që rrethi i vërtetë i qëllimeve dhe vlerave të klientëve tuaj. Nëse ju keni një mundësi për të rregulluar mesazhet në baza individuale, të gjithë më mire do ishin. Sipas rishikimit Harvard Business, hulumtimi ka treguar se ata klientë emocionalisht të lidhura do të jenë dy herë më të vlefshem për kompaninë tuaj si dhe homologët e tyre “shumë të kënaqur”.

3.Krijo një klan

“Portokalli Orangetheory” nuk është vetëm një markë shenjuese. Kjo është një ngjyrë ekip. Flakëron portokalli “Splat” markë qe përfaqëson një flamur klanor për komunitetin Orangetheory. Dhe kur shohim markën në një afishe amortizatori ose një kapak, ne e dimë se ai person është në grupin tonë – një sinjal që lidhet në nevojën tonë që i takon nga vetë natyra.

Konsideroni një studim psikologjik social që u botua në një revistë SAGE. Ai gjeti se tifozët e Manchester Unitedit kishin shumë më shumë gjasa për të ofruar ndihmën në duart e të huajve që morën dhe ran duke veshur bluzat e Manchester Unitedit, kundrejt atyre pa marke. Ne jemi një specie klanore, dhe ne bëjm te ndihemi sikurse ne jemi pjesë e një ekipi.

Orangetheory kultivon të njëjtin lloj të lidhjes klanore përmes një identiteti të fortë markës të përbashkët dhe një strategji agresive te mallrave. Çdo vend ka një koleksion të gjerë veshjes tërheqëse te markës stërvitje që rrotullohet shpesh dhe na detyron të veshin përkatësinë të grupit tone në mëngët tona.

Përqëndrohet në krijimin e një komuniteti nga mesi juaj për të inkurajuar ungjillizimin markë. Themeluesi Ellen Latham  ka krijuar një “gjuhë të veçantë” për të përfshirë maratonist, vrapues dhe vrapues me ecje te shuar mbrenda komunitetit Orangetheory. Ajo e dinte këtë “eliminuar që kanë frikë njerëzit kanë kur ata ecin në, si,” Oh jo, unë nuk jam duke shkuar për tu përshtatur këtu “”.

Ngjajshem, Starbucks përdor gjuhën e vet për të diferencuar përvojën e saj te markës dhe sjell komunitetin e saj si kult fisnore. Si mund një qasje “gjuha karakteristike” sjellë klientët tuaj së bashku në mjedisin tuaj e markës?

Me pak fjalë, Orangetheory nuk është popullor, sepse është romani dhe argëtim; kjo është e suksesshme, sepse ajo ka qenë e projektuar ne mendim kryesor motivuesit tone të sjelljes në mendje. Nëse këto parimet e sjelljes shkenca mund të krijojë mijëra besnikë, anëtarë palestër e kënaqur, çfarë mund të bëjnë ata për biznesin tuaj?

CHARLOTTE BLANK

Drejtoreshë Ekzekutive, Instituti i Maritz-it