Shutterstock

Transparenca është një element kritik në çdo kompani. Kjo është veçanërisht e rëndësishme në sipërmarrjet e reja, sepse kjo i ndihmon të mbështesin përpjekje për t’a pakësuar biznesin. Si CFO i disa bizneseve të vogla, unë e kam parë dhe e kam përjetuar fuqinë që transparenca sjell në çdo organizatë.

Transparenca është më shumë se vetëm një fjalë, edhe pse takimet e bordit dhe ngjarjet e industrisë kanë tendencë përdorimin e tepruar të këtij termi. Duke e thënë atë dhe duke e ekzekutuar me sukses janë dy gjëra të ndryshme. CFO-të mund t’a heqin cektësinë duke i ndihmuar udhëheqësit e tjerë të kuptojnë se transparenca ka kuptim të mirë etik dhe biznesor.

Vlerat

Vlerat janë busulla që ndihmon për t’a vendosur rrjedhën për mënyrën se si do të takohet kompania juaj me vendimet kyçe të tilla si punësimi, zhvillimi i punonjësve dhe planifikimi strategjik. A keni menduar se si do të shkallëzohen vlerat e kompanisë suaj me rritjen tuaj? Vlerat tuaja kryesore duhet t’i nënshtrohen provës së kohës — që nga fillimi i kompanisë suaj deri në rritjen e saj si një organizatë kuptimplotë dhe në rritje. Ju nuk mund të kaloni kohë të çmuar duke bërë ndryshime materiale për kulturën tuaj me rritjen e madhësisë tuaj. Thjesht ka shumë sfida të pandara në modelet e biznesit, ekzekutimin dhe tregut në përgjithësi.

Njerëzit

Transparenca shkon nga CEO poshtë nëpërmjet çdo niveli të organizatës. Kjo është e vetmja mënyrë që të punësuarit t’i kuptojnë pritjet tuaja dhe mënyrat se si do t’a matni suksesin. Vlerat e shkallëzuara ndihmojnë në zhvillimin e talenteve në kompaninë tuaj. Krijimi i kanaleve dhe metoda për të bashkëvepruar me individë nëpër të gjithë organizatën. Mendojeni atë si një tabelë të aksioneve në mjedisin konkurrues të sotëm.

Rekrutimi

Vlerat thelbësore janë themeli i fortë mbi të cilën ju mund t’a përshpejtoni punësimin tuaj. Listojini vlerat tuaja në mënyrë të dukshme në të gjithë praninë tuaj të web-it dhe shtrirjes së celularit tuaj. Kjo është kritike për të siguruar harmonizimin në mes kandidatëve të cilët i angazhoni dhe procesit të rekrutimit të kompanisë. Gjatë fazës së intervistimit, të gjithë punonjësit të cilët ndërveprojnë me kandidatët duhet t’i shprehin vlerat e kompanisë. Kuptojeni se perceptimi i një kandidati të biznesit tuaj dhe reagimet për çdo përfaqësues të kompanisë suaj mund të ndikojë në markën tuaj. Ia vlen të shkoni në gjatësi të mëdha për t’a bërë procesin e rekrutimit një përvojë pozitive për punësime të mundshme.

Raportimi

Transparenca në raportim mund të ndihmojë në ndërtimin e besimit në mesin e çdo anëtari të kompanisë tuaj. A e kuptojnë të gjithë brenda organizatës tuaj se si është duke u kryer biznesi, cilat matje janë të rëndësishme dhe se si krahasoheni ju me konkurrencën tuaj? Ndarja e këtij informacioni të rëndësishëm mbi një bazë të rregullt është mënyra më e mirë për t’a edukuar ekipin tuaj. Ajo gjithashtu e përforcon mënyrën se si puna juaj aktuale po ecën kundër qëllimeve afatshkurtëra dhe afatgjata. Pasi që ju të filloni t’i jepni këto përditësime periodike, ju do t’i shihni punonjësit të ndjehen më të fuqishëm dhe duke u përpjekur për të mësuar më shumë për produktet e kompanisë suaj dhe mundësitë e përgjithshme të tregut.

Komunikimi

Qasja e kompanisë suaj në komunikim duhet të jetë shumë e zhytur në mendime dhe e qëndrueshme. Edhe një herë, shkëmbimi i rregullt i informacionit është mënyra më e mirë për t’a siguruar blerjen e punonjësve me plan strategjik dhe pika kryesore. Reagimet e gjeneruara nga ky lloj i dialogut të qëndrueshëm mund të ndihmojnë në forcimin e shtrirjes në të gjithë organizatën. Si rezultat i kësaj, ju do të zhvilloni besnikëri të thellë ndaj kompanisë dhe misionit të saj të përgjithshëm.