Foto: Shutterstock

Kur t’a nisni një biznesi të ri, ju keni mjaft gjëra të bëra pirg kundër jush. Statistikat thonë se shumica e bizneseve të reja kanë të ngjarë të dështojnë. Ju kurrë nuk do të keni kapital të mjaftueshëm, kohë apo energji. Për t’i bërë investitorët dhe konsumatorët është e vështirë.

Por ka një mënyrë për të ndihmuar në përmirësimin e shanseve tuaja: kapjes mbi një trendi që është tashmë duke ndodhur.

Ju mund të keni një produkt të mahnitshëm të re apo ide, por në qoftë se ajo shkon kundër momentit kulturor, ju do të jeni duke notuar në rrjedhën e sipërme duke u përpjekur për t’i edukuar njerëzit dhe për të ndryshuar mendimet e tyre ekzistuese dhe sjelljet. Një rrugë shumë më e lehtë është që t’a ngisni një valë që tashmë e ka energjinë e vet. Është më mirë për të notuar me aktualen se sa të përpiqeni për të shkuar kundër tij.

Kjo ka një numër përfitimesh për çdo nisje. Ajo të çon në PR më lehtë që të përshtatet me historinë në të cilën njerëzit janë të interesuar. Ajo tashmë ka një audiencë dhe nënkulturë që është mirëpritur, dhe madje edhe duke pritur për produktin. Dhe kjo audiencë ka më shumë gjasa për t’a përhapur fjalën ndër të tjera në nënkultura.

Por këtu është çelësi: Kjo nuk është vetëm për të kopjuar një tendencë, është e lidhur me përkthimin e prirjes për një audiencë më të gjerë.

Për të ndërtuar një biznes të qëndrueshëm, ju do të duhet më shumë se të keni një grup të ngrohtë në buzën kryesore të një trendi. Shumë biznese të reja të suksesshme sot janë duke i përgjuar trendet, por duke e bërë atë në një mënyrë që e bën atë më të kapshme dhe të arritshme për rrjedhën. Këtu ka një vështrim në disa që janë duke e bërë atë mirë:

Marka: YALA vajë i arrës së kokosit për zbardhimin e dhëmbëve
Trendi: Rritja e vajit të arrës së kokosit

Vaji i kokosit duket të jetë kudo këto ditë. Nga gatimi, tek flokët dhe në kujdesin e lëkurës, me sa duket nuk ka asgjë që nuk mund të bëjë. YALA e ndërton këtë trend me një gargare me bazë të vajit të kokosit që i zbardhon dhëmbët në mënyrë të natyrshme. I quajtur “vaji i tërhequr,” kjo praktikë e lashtë indiane Ayurvedic e frushkullimit me vaj të kokosit ka parë një rigjallërim në SH.B.A. kohët e fundit, edhe pse me në një grup të vogël.

Marka: Kettle & Fire supa e kockave
Trendi: Rritja e dietës së vjetër dhe interesit në supën e kockave

Supa ka qenë një element kryesor në kuzhinat për aq kohë sa ka pasur kuzhinë. Por “supa e kockave”, papritmas bëhet një prirje e re e nxehtë, pjesërisht për shkak të rritjes së dietës së vjetër (ngrënja dhe jetesa në një mënyrë që i përshtatet mënyrës se si trupi ynë ka evoluar në epokën e paleolitit). Kettle & Fire e ka zgjedhur këtë prirje dhe ka krijuar një supë viçi të kockave që është shumë më e përshtatshme, dhe nuk përfshin gjetjen dhe gatimin e gjërave të tilla si kupa e një lope.

Marka: SimpleHabit
Trendi: Rritja e meditimit dhe e ndërgjegjësisë

Duket se rritja e jogs sjellë pasardhës të lidhur në meditim të ndërgjegjjes dhe të përgjithshmërisë. Por shumica e njerëzve mendojnë se ata janë shumë të zënë për të medituar, të paktën në mënyrë tradicionale. SimpleHabit ka gjetur një mënyrë për të marrë këtë prirje dhe të bëjë atë më të kapshme për një përdorues të përgjithshëm. Vetëm duke i kërkuar për disa minuta në ditë, dhe përmes dizajnit të thjeshtë, aplikacioni e bën të mundur për askënd që të fusin gishtin e tyre në trendin e meditimit.

Marka: Juicero
Trendi: Rritja e lëngjeve

Lëngëzimi dhe lëngu kanë shpërthyer gjatë viteve të fundit. Njerëzit e duan idenë e pijeve të paketuara pa sheqerëra me shije të mrekullueshme, dhe ideja për të shkuar në një “çhelmim” për të shpëtuar trupin e toksinave. Juicero mori këtë prirje dhe e bëri atë sa më të lehtë për makinën Keurig për bërë kafe duke ofruar pakot e lëngjeve të bëra më herët që ju vetëm t’i vendosni në makinën e saj.

Këto kompani janë duke përgjuar në trendet me nënkultura dhe vrull pas tyre. Por, e rëndësishmja, ata janë duke e vënë kthesën e tyre në trendet që i bën ato unike dhe më të arritshme për një audiencë masive.

Sigurisht, këto tendenca do të vazhdojnë të zhvillohen, si dhe për kompanitë për të mbijetuar, ata do të duhen të përshtaten dhe evoluojnë. Sigurohuni që ju të jeni të qartë në atë valë kulturore ku kompania juaj është duke përgjimi, dhe ju do të keni një nënkulturë – dhe vrullin që ajo sjell – duke ndihmuar shtytjet tuaja përpara.

DARRAH BRUSTEIN

KONTRIBUESE

Themeluese e Pagesave të Drejta, Rrjeti Ndër/Mbi 40, dhe Financa e Fëmijëve Whiz